PERSruimte>

PERSruimte

Hier kan u onze persberichten, de verschenen artikels alsook onze logo's en beelden downloaden voor publicatie. Het is verplicht en noodzakelijk "copyright 1,2,3 AutoService" te vermelden bij deze beelden.

  • 1,2,3 AutoService in de nationale pers

    Persbericht - oktober 2016. 1,2,3 AutoService laat van zich horen en bewijst opnieuw zijn positie als grootste netwerk van onafhankelijke garages in België en Luxemburg.

    Visualiseren

  • 1,2,3 AutoService steunt Brussels Airlines met unieke promotieactie

    Persbericht - juni 2016. 1,2,3 AutoService, het grootste netwerk van onafhankelijke garages in België en Luxemburg, pakt uit met een opmerkelijke promotieactie. In de maand juni schenkt het garagenetwerk zijn klanten namelijk gratis vliegtuigtickets

    Visualiseren

  • Het eerste Belgische netwerk van zelfstandige garagehouders blijft scoren

    Persbericht - April 2014. Twee Federauto Awards, een tv campagne op alle regionale zenders van het land en de symbolische kaap van de 123ste garage die toetreedt tot het netwerk.

    Visualiseren

  • Uw vertrouwde garages staan sterker dankzij Federauto

    Persbericht - Februari 2014. 1,2,3 AutoService, het grootste netwerk van onafhankelijke garagisten in België, ondertekende zopas een belangrijke overeenkomst met Federauto, de Belgische Confederatie van de Autohandel en -reparatie.

    Visualiseren

  • De 100e garagist heeft zich aangesloten bij het 1,2,3 AutoService netwerk

    Persbericht - Oktober 2013. De garagisten van 1,2,3 AutoService zijn gemiddeld 30 % goedkoper dan de concessiehouders van grote automerken en bieden niettemin dezelfde prestaties en kwaliteit van dienstverlening. Vandaag voegt de 100ste onafhankelijke garage zich toe tot 1,2,3 AutoService.

    Visualiseren

  • UW VERTROUWDE GARAGE MOBILISEERT ZICH TEGEN DE CRISIS.

    Persbericht - Januari 2013. 1,2,3 AutoService is een netwerk van onafhankelijke garagisten die aan de automobilist een reëel alternatief bieden tijdens de crisis. Tot 30% goedkoper dan de concessiehouders van de grote automerken bieden zij evenwel een perfect vergelijkbare, kwalitatieve service. Waarom dan meer betalen in tijden van crisis? Voor een mooie showroom? Een lederen canapé en internet in de wachtzaal?

    Visualiseren